Dragon Ball To The End - Świat Mangi & Anime w zasięgu twojej dłoni!
Dragon Ball To The End Strona Główna
TTE    Regulamin    Szukaj    Grupy   Rejestracja    Zaloguj    ShoutBox

"Anime to więcej niż Bajka a Manga to więcej niż Komiks!"

Poprzedni temat «» Następny temat
Ulubiony bohater
Autor Wiadomość
Gniewny 
Prawie FAN


Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 40
Wysłany: 2006-08-31, 07:54   Ulubiony bohater

Jak w temacie, opisujemy swoich ulubionych bohaterów z Bleach.

To może ja zacznę

Moim ulubionym bohaterem tego świetnego anime jest kto...... Abarai Renji. Z początku tak jak każdemu podobał mi sie Ichigo, nawet na początku Soul Society, ale po walce Renji vs. ichigo, ten pierwszy użekł mnie jakoś, ma on bardzo podobny charakter do mojego, i zachowuje się tak, jak ja bym się zachował. Poprostu to jest mój bohater, tak jak w DB miałem vegetę tak i tu mam Renjego. podoba mi się nie tylko jego sposub bycia, ale także jego zanpa. Zabimaru. Jako pierwszy z vice-kapoitanów osiągnął Ban-Kai i pokazał tym, że jest jednym z najsilniejszych vice-kapitanów w całym Gotei, znajomość Ban-Kai powinna charakteryzowac kapitana, ponieważ tylko ten kto go osiągnie może nim zostać. Nie lubię głównych bohaterów, bo oni zawsze przeżywają i wygrywają, lecz z tymi 2-planowymi bohaterami jest inaczej, zawsze może się zdarzyć, że prewgra walkę, a Renji akurat już przegrał kilka, to mnie nie odpycha od niego, tylko umacnia, bo każdy musi umiec przegrywać.

Nie Pozdrawiam
 
 
 
Fovor 
Wie co to M&A


Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 17
Wysłany: 2006-08-31, 08:10   

Moim ulubionym bohaterem jest, Kapitan Hitsugaya, mimo ze młody, został kapitanem, gdyż ma zdolności i talent. Zapewne pomógł mu w tym jego lodowy zanpakutou, który jest jednym z najsilniejszych w całym Soul Society.
Nie wiedzieć, czemu tacy bohaterowie zawsze mnie urzekają, mimo ze to nawet nie jest 2 plan jak narazie :D
To samo tyczy się Gin’a, ten jego ciągły uśmieszek, ma w sobie cos, co przyciąga do siebie ludzi.
 
 
 
Lolekm1 
Zaczyna sie uzależniać


Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 35
Wysłany: 2006-08-31, 08:32   

no to teraz ja powiem cos o swoim :)
Moim ulubionym herosem jest Aizen Sousuke... Nawet mimo dlatego że przeszedł na stronę zła dalej go lubię :) Zawsze był taki spokojny... Nikt niewiedział jaką naprawdę moca dysponował. I to podobało mi się w nim najbardziej. Jest silny, spokojny i tajeniczy :P To wszystko :)
Pozdrawiam
_________________
Jeszczę tu wrócę !
 
 
 
+SoLo 
Maniakalny MANIAK!


Zaproszone osoby: 8
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 115
Wysłany: 2006-08-31, 08:49   

Jakby to powiedzieć... ja mam dwie ulubione postacie w Bleachu, a mianowicie Kuchiki Byakuya i Yoruichi.

Jeśli chodzi o Byakuya'e to lubie go za jego stanowczość we własnych decyzjach... np. wtedy kiedy odbywała się egzekucja rukii, gry rukia na niego spojrzała on tylko spuścił wzrok... a o ile nam wiadomo miał nadewszystko chronić rukie, według mnie wtedy poprostu nie mógł podołać... zwątpił w swoje umiejętności...oczywiście też trzeba przypomieć sytuacje jak Ichigo prosił go, aby pomógł mu w walce z Bounto... on się jednak nie zgodził, bo sam chciał wyrównać rachunki za to co Bounto zrobili ruki. Jak widać ci co mnie znają wiedzą, że mam podobny do niego charakter, próbuje jak najdłużej pozostać przy mojej decyzji, którą uważam za słuszną, ale w końcu każdy się złamie tak jak Byakuya, który zdał sobie sprawe że prawo to nie wszystko o co się powinno dbać.

Jeżeli chodzi o Yoruichi to lubie ją za jej zwierzęcy charakterek :mrgreen: , pozatym ona w nosi taką atmosfere fajną według mnie jeżeli się coś ważnego dzieje :] zamienia się w kotka i tyle :]

Tutaj macie Yoruichi w całej swojej pięknej okazałości :D .

_________________
Minorum Gentium
 
 
 
vader 
Maniakalny MANIAK!


Zaproszone osoby: 23
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 260
Wysłany: 2006-08-31, 09:15   

Ahhh XD już jakiś czas czaje się aby odpowiedzieć w tym temacie i dopiero po wykonaniu obowiązku na stronie mam czas XD No więc moim ulubionym bohaterem jest oczywiście Zaraki Kenpachi. Mówią o tym wszystkie znaki na ziemi i niebie (geeez przesadzam XD wystarczy kliknąc na mój profil lub popatrzeć na avka XD). Niektórzy mówią na niego, że to chodzące bydle z żądzą krwi w oczach, polenizował bym nad tym zdaniem. Zaraki jest barzdo silny i wierzy w swoje możliwości to jest jego główną bronią, wierzy, że da rady i nie boi się zostać pokaleczonym a nawet pociętym. Podczas walki cały czas myśli nie ma zmonconego umysłu! Nie wpada w panikę. Przecież gdy walczył z Tousenem to przy tamtym ban-kaiu mało kto zorientował by się co robić! To jest naprawde dobry kapitan, któremu wbrew pozorom nie jest w głowie tylko sieczka ... Poza tym potrafi się zmieniać i uczyć od przeciwnika ;) Jako kapitan wbrew pozorom jest opiekuńczy i lubi szaleńcze wyzwania. Każdy powinien dogłębnie wpatrywać się w tą postać ;)


....Groch kiedyś mi na gg powiedział, że już wie czemu lubię Zarakiego XD ... ja też wiem :D
_________________
 
 
 
poli999 
Prawie FAN


Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 52
Wysłany: 2006-08-31, 09:39   

No więc moimi ulubionymi postaciami w Bleachu (2 postacie) są Chad i tu pewnie was zaskocze -Zangetsu.

Chada uwielbiam za jego postawe.Nie lubi się bić tzn nie może sie bić bo przysiągł dziadkowi na medalion.Oczywiście każdy wie że Ichigo go odmienił...Lubie go też za to że nie jest taki rozgadany mówi tyle ile każdy chce usłyszeć (nie to co Orihime)Jego siła fizyczna jest bardzo imponująca bardzo dobrze wymyślona postać.

Zangetsu nooo to jest mój ulubiony bohater.Jego głos strój i twarz to poprostu majstersztyk wsród wszystkich anime jakie widziałem w życiu .Jego moc jest olbrzymia,ale nie za to lubię go najbardziej.Lubię go za jego tajemniczość.Nie daje jasnych wskazówek Ichigo tylko skłania go do wysilenia mózgu i swoich mocy,co mi bardzo przypada do gustu )

Jeżeli ktoś by się uparł to te obie postacie są do siebie bardzo podobne.Głos wygląd tajemniczość-takie postacie podobają sie w anime i to właśnie one są całą siłą napędową ...
 
 
^Mistic 
Maniakalny MANIAK!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 110
Wysłany: 2006-08-31, 09:54   

Moim ulubionym bohaterem jest Kuchiki Byakuya. Lubie go za jego stanowczość, gdy cos postanowił wykonywał to za wszelka cene(nawet za cene życia własnej siostry). Pragnie również sam wykonac to co uważa za słusznie nie prosząc ani nie przyjmują niczyjej pomocy. Ciekawe że przypomina mi w tym Vegete z DB i może to że jego lubie tam najbardziej przesądziło o tym wyborze.
 
 
 
@krzmig 
Administrator


Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 156
Wysłany: 2006-08-31, 19:06   

Ja tam najbardziej lubię Kona. Swój początek w Anime miał w ciele Ichgo (miał niezłą moc XD) a potem trafił w pluszaka ze śmietnika :] w wielu sytuacjach wprowadzał rozluźnienie tak jak Goku albo Naruto XD Poza tym wiedział co dobre i marzył tylko o tym aby wtulić się w piersi jakiejś ślicznotki :D Bez niego to Anime nie było by tym czy jest :]
Drugą postacią jest Ichigo. Nie wiem dlaczego go lubię ale jakoś główni bohaterowie tak na mnie działają podobnie jest w DB oraz Naruto. Ichigo jest bardzo silny jak na człowieka, przez co łatwo może zostać zastępca Ruki. Nie mówi za dużo ale i nie za mało, jest wytrwały w treningu i czasem zabawny, a przez swój odmienny kolor włosów wyróżnia się w tłumie :] Ogólnie większość postaci z tego Anime lubię jednak kilku np Aizen nie lubię xD
 
 
 
 
+Qbex 
Maniakalny MANIAK!


Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 150
Wysłany: 2006-09-01, 09:37   

Moim ulubionym bohaterem jest Kuchiki Byakuya. Jest silny, potrafi zachować zimną krew zawsze, nawet wtedy, gdy Rukia miała zostać zabita. Nie próbował zatrzymywać egzekucji pomimo obietnicy, jaką złożył swojej ukochanej żonie - że zawsze będzie bronił Rukii. Potem trochę zmiękł i zmienił swoje nastawienie do Ichigo i prawa. Zawsze uważał że taki tępak jak Ichigo nic mu nie zrobi i na początku w ogóle nie przejmował się walką...Jednak potem, gdy odkrył że Ichigo w kilka dni nauczył się idealnie Ban-kai przyjął to na poważnie i walczył z całych sił...Jest bardzo skryty i nikt nie wie do czego tak na prawdę dąży, jest tajemniczy i małomówny. Właśnie to mi się w nim podoba.
 
 
 
Sabretooth 
Zaczyna sie uzależniać


Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 38
Wysłany: 2007-02-27, 14:26   

No to teraz pora na mnie...
Moją ulubioną postacią z Bleach jest nie kto inny jak Sado "Chad" Yasutora, "gadatliwy", wielki, meksykański typas ze zmutowaną ręką (dlugo myślałem nad kolejnościa tych określeń XD) To mój faworyt przede wszystkim z uwagi na to jakie fale śmiechu we mnie wywołuje XD W pierwszych odcinkach Chado na ślepo bił sie z Hollowem (spadłem z krzesła), dalej jego argument gdzy kapitan Shjunsui chciał się z nim napić sake (oplułem monitor sokiem XD), nie wspominając już o tych pełnych treści oraz ukrytego sensu rozmowach ze swoim Mod Soulem podczas pobytu w Soul Society przez Baunto (za kazdym razem prawie umierałem z bólu brzucha XD)
Jest też jeszcze jedna rzecz, którą imponuje mi Sado to jego spokuj i opanowanie. Po częsci też wierność przyjacielowi - Ichigo. Ale o tym się rospisywać nie będę.
_________________
"-kupiłbyś se czasem własne szlugi. Nie masz kasy? Przecież wypłate miałeś wczoraj
-No właśnie!!!" GTO
 
 
 
kazekage 
Wie co to M&A

Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 24
Wysłany: 2008-05-29, 06:07   

jeśli chodzi o mnie to ja lubie Byakuya'e.I jeszcze jednego faceta ale niestety nie mam zdjęcia,a z opisywaniem nie mam czasu bo sesja mi sie zaczyna. papa
 
 
 
berry94 
Dopiero zaczyna

Dołączyła: 27 Wrz 2008
Posty: 6
Wysłany: 2008-09-27, 22:21   

ZANGETSU! wg. mnie najlepszy bohater. Chociarz tylko czasem sie "materializuje" mieczarz też fajny... Urahara, Renji i niedawno jeszcze Ichigo polubiam... Ishin Kurosaki tez fajny... Kopniety xD
 
 
 
Carnildo 
Dopiero zaczyna


Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 1
Wysłany: 2008-10-02, 15:10   

Jak dla mnie najlepszy jest Hollow Ichigo. Może to trochę dziwne ale lubię go za jego styl walki i za to, że jest nieobliczalny i i nie wiadomo co mu strzeli do głowy.
_________________

 
 
 
qlekot
Dopiero zaczyna


Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 4
Wysłany: 2009-01-27, 17:01   

Dla mnie ulubionym bohaterem jest Ulqiuorra Shiffer. Jest mądry (;p), przywódczy i Silny
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group